Ontzettend nare ziekte, dood aan de interfaculteit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Ontzettend nare ziekte, dood aan de interfaculteit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Ontzettend nare ziekte, dood aan de interfaculteit

Door: Rogier

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Ik wilde even mijn frustraties kwijt over de interfaculteit. De twee zielige dames van de erg leuke en leerzame laboratoriumdagen hebben besloten onze presentatie niet voldoende te geven, vonden mij niet aanwezig bij het symposium, niet aanwezig bij de laboratoriumdagen en hebben geen portfolio gehad. Gevolg: volgend jaar het project over doen.

Hahahahaha...

De grapjassen. Deze vrouwen moeten, zoals in mooiere dagen gebeurde, met pek en veren besmeurd worden, op een baal hooi geslingerd worden en vervolgens langzaam verbranden.

Nadat de eerste woede zoals hierboven wat bekeldert was, heb ik een zeer kille mail gestuurd met de vraag om een gesprek met de 2 heksen. Hier is nog niet op gereageerd. Wordt vervolgd.

Bij deze dus een topic voor woedeuitbarstingen over de interfaculteit.

Ik heb gezegd.

  • 17 Mei 2006 - 12:11

    Inu:

    Ja BAH! Erg shagrijnig was ik ervan, toen ik las dat ik maarliefst op twee punten onvoldoende scoorde, terwijl dat helemaal niet zo is. Maar bij afwezigheid bij symposium stond er Muziek achter mijn naam, dus ze hebben hopelijk een foutje gemaakt. De klachtenmail is onderweg...
    KUTINTERFUCKULTEIT!!!!!!

  • 17 Mei 2006 - 17:13

    Jurriaan:

    Ik meen mij een bericht te kunnen herinneren waarin ophangen, aan flarden schieten en overheen rijden geopperd werden.
    Lijkt me mooi.
    Heel mooi!
    heeeeeeeel erg mooi!!
    Alles kapot!!
    die vieze hoeren moeten kapot!
    HAHAHAHA!
    Bij mij staat ook een onvoldoende voor aanwezigheid en ik was er ook gewoon, maar ik moet toch de interfaculteit over doen, dus dat verandert niet zo veel voor mij.
    Maar het gaat om het principe.

  • 18 Mei 2006 - 10:36

    Jard:

    stelletje kutwijven
    hebben ze niks beters te doen ofzo?????????

  • 18 Mei 2006 - 11:05

    Da Bus:

    Als jullie gaan martelen (waarbij ik de druppelmethode of de sirenemethode prefereer) vergeet dan niet mij te bellen.

  • 19 Mei 2006 - 11:32

    Rogier:

    Heb net Brechje om advies gevraagd. Ik kreeg gisteren namelijk van Hamster Margreet te horen dat ze niet in discussie wil gaan en vindt dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen...

    Ja logisch, natuurlijk! Als docent hoef je toch niet te zeggen waarom je iets goed of niet vindt?! Gekkigheid...

  • 21 Mei 2006 - 21:03

    Da Bus:

    Tuurlijk leg je geen verantwoordlijkheid af als docent. Daarom worden wij toch allemaal docent!!!

  • 23 Mei 2006 - 07:48

    Jurriaan:

    Als je verantwoordelijkheid af moet leggen als docent is het einde zoek.
    Voor je het weet beland je in een democratie, en democratie betekent bureaucratie en bureaucratie is te manipuleren, waardoor een onzuivere besluitvorming ontstaat.
    En zoiets zuivers als een theateropleiding kun je natuurlijk niet in handen laten van het manipulerende gepeupel...
    Lang leven de dictatuur!
    Lang leven onze alleen heersers (?)
    Lang leven de interfaculteit en al haar onbetwistbare wijsheid!

  • 24 Mei 2006 - 17:29

    Merel:

    Ook ik ben onvoldoende aanwezig geweest. Nu vraag ik mij af: wat zijn dan de criteria van deze lieve dames? Symposium-lang kwijlend aan hun voeten likken? Je wanhopig aan de deurposten vastklemmen op het moment dat de school gaat sluiten? Het podium oprennen en een hysterisch betoog geven over de mate waarin de interfaculteit jouw leven verrijkt heeft? Zeg het me, ik doe het, ik ben in alle staten. Streber als ik ben zorg ik echt wel dat ik de dingen voldoende gedingest heb en ben ik dus echt wel aanwezig geweest. Hoe durven ze. Tankbestuurders hier melden. Ik heb hun adres.

  • 29 Mei 2006 - 14:45

    Marloes:

    Hebben de protesten al geholpen???? Ook ik was aanwezig, ik ben alleen 2 uurtjes eerder naar huis gegaan. Die 2 uurtjes heb ik al lang en in al het huiswerk voor de interfaculteit gestopt. Ach en anders zijn er altijd nog 20 deuren in de kelder die nog terug moeten naar de ROVA@!!!! AAARghhhh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 35830

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: