Vierdejaars productie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Vierdejaars productie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Vierdejaars productie

Door: Nienke

14 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,
Vanavond na lange tijd weer terug in Zwolle en op school...Hier sprak ik onze Brechje die met de volgende mededeling kwam:
De vierdejaarsproductie! Wanneer wij deze nog willen gaan voortzetten is het van belang dat wij zeer spoedig contact op nemen met onze lieftallige marcel.
Aangezien ik lex ook sprak en mij vertelde dat wij aanstaande woensdag op school moeten zijn lijkt het mij verstandig om die dag bij elkaar te komen(degene die een productie willen) en concrete plannen te bespreken. Tot zover en ik smeer 'm naar het skitterende Skielge!!

• 15 Juni 2006 - 10:32

Rogier:

Lijkt me een mmoi plan Nienke. Woensdag is van 14:00 tot 15:00 scriptie-uitleg door Caroline. Daarna van 15:00 tot 16:00 uitleg over het vierdejaarsplan door Lex. Lijkt me het handigst om daarna aan tafel te gaan zitten voor de vierdejaarsproductie. Moeten we in de tussentijd nog over dingen nadenken? Onderwerp, werkwijze, regisseur, plaats, enz?

• 15 Juni 2006 - 10:59

Anouk:

Lijkt me ok, ik heb wel een afspraak met Lex om 16.30 uur, maar vertel dan wel aan iemand anders wat ik zie zitten! Tot dan!

• 25 Juni 2006 - 22:02

Cris:

wie heeft eigenlijk het plan vrijdag aan marcel voorgelegd?
    xx

• 06 Juli 2006 - 14:34

Marloes:

Ik wens allen een fijne vakantie!!!! en op naar het 4e jaar!!!! Ik hoop dat dit voor iedereen gelukt is of gaat lukken voor september, vast wel en zo niet: nog veel succes!! Kus Marloes