Cursus Vlaams - Reisverslag uit Brussel, België van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Cursus Vlaams - Reisverslag uit Brussel, België van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Cursus Vlaams

Door: Cristel

Blijf op de hoogte en volg

11 December 2006 | België, Brussel

Om iedereen te activeren zal ikzelf maar starten met een berichtje over Antwerpen. Ik versta die Belgen werkelijk voor geen meter maar heb al leuke woorden geleerd; buitenwipper = uitsmijter
goesting hebben = zin hebben
poepen = n**ken
Dus kijk uit als je tegen iemand zegt dat je moet poepen want voor je t weet...

xx Cris

  • 11 December 2006 - 20:18

    Grote Nienke:

    Leuk leuk zo'n cursus Vlaams. Dus als je weer nieuwe woorden leert moet je het laten weten! Hoe gaat ie daar? Nog steeds naar je zin? Ben jaloers op je :) Tot mailse!
    kus grote Nienke

  • 12 December 2006 - 12:24

    Ilona:

    Jeetje mineetje. Dacht ik vroeger alles te weten wat er op school gaande is... Is deze website TOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL aan mij voorbijgaan. En dat vind ik toch een zeer grote fout in de promotie, pr en marketing van deze site. Omdat de juiste doelgroep (ik dus) totaal niet bereikt is...
    Ik las zelf in voorgaande berichten dat ik in de categorie "verdwenen studenten" was terecht gekomen.. oef.. That hurts.
    Maarm Cristel dank voor het attenderen via Edith!
    Enne ik zal het regelmatig in de gaten gaan houden! Veel liefs aan iedereen! Tot in Antwerpen toch?
    Kus Ilona

















  • 12 December 2006 - 14:43

    DaBus:

    En zo ben ook ik weer van de partij op deze site.
    Hmm, ik moet wel zeggen dat ik me afvraag of ik wel moet komen, zeker nu mij berichten ten gehore komen dat ik vastgebonden word.

  • 12 December 2006 - 23:59

    Cris:

    Jaja nog steeds naar mijn zin in antwerpen, ps we vieren oud en nieuw in antwerpen met nu al een heel aantal dus als je het leuk vindt..komt allen!

  • 14 December 2006 - 11:47

    Ruth:

    dagdag, wat leuk dat deze site nog bestaat. Ik zou op zich natuurlijk graag naar antwerpen komen met oud en nieuw, maar ja, ik heb hier zoveel vrienden die mij niet kunnen missen, dan...;p voor wie gaat: veel plezier en maak een verslag!!

    tot ziens, ruth

  • 18 December 2006 - 10:52

    K To The Elly:

    nou cris ik wil heel graag van de partij zijn met oud en nieuw, het ligt er alleen wel een beetje aan of ik met de auto kan komen of niet als dat kan mensen er is nog een plaats te vergeven anni, cobus en gert gingen geloof ik sowieso mee.
    voor de rest mis ik je wel een beetje hoor eend!!!! hahaha en oh ja mensen ik heb mijn eerste band geplakt rogier vind het een schande maar ik was toch erg trots hoera!!!

  • 18 December 2006 - 21:27

    Cris:

    Supercool Kel! Ik mis jou ook, jullie allemaal trouwens. Belgen zijn wel lief hoor maar toch...
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 35772

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: