Niet de eerste, wel de eerste keer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Niet de eerste, wel de eerste keer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Niet de eerste, wel de eerste keer

Door: da Bus

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Geachte allemaal,

Het heeft bijna drie jaar geduurd maar ik heb het dan ook eindelijk voor elkaar gekregen: De eerste stage die ik in één keer, binnen de tijd die er voor staat, op de tijd die er voor staat, gehaald heb!!!
Al een hele dag vier ik feest om dit heugelijke feit, terwijl ik mijn tong uitsteek en hard roep: toch wel, toch wel, na na na nanana, naar één zeker persoon waarvan de naam dit bericht niet goed zou doen :D

Zet hem allemaal op, want als ik het kan, kan iedereen het :P

  • 13 Juni 2006 - 18:54

    Soof!!:

    Cobus!!

    MOEKE IS BERETROTS OP JE!!!
    Fantastisch, je hebt het verdient!!!

    echt heel goed, victory!!

    Kus

  • 14 Juni 2006 - 09:11

    Rogier:

    Gratuliere!

    Respect the Cock!

  • 14 Juni 2006 - 11:46

    Grote Nienke:

    Cobus! jaaaaaaaaaaaaaah! Je hoort nog van me...arretjescake!!!

    kus Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 35772

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: