Feessie!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Feessie!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Feessie!!

Door: Soof!!!

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo Lieden!!!

Zegt het voort! zegt het voort!!!
DONDERDAGAVOND NA DE MULTI'S DE KROEG IN EN LEKKER DANSEN EN KNUFFELEN WANT IK GA JULLIE VERLATEN!!
EN WAS JARIG!!

Leuk als jullie er in grote getalen zijn. Ik stel voor dat we de kroeg dan uitkiezen!!!

Kus soof!!

  • 14 Juni 2006 - 10:45

    Ine:

    Hey, nou veel plezier!! Ik kom niet want het filmpje is vannacht niet afgekomen, donderdag de volgende opnamenacht. Feestze!!!!!!!!

    IEN

  • 15 Juni 2006 - 10:34

    Rogier:

    Ik weet nog niet of ik mee ga, hoor. Moet nog wel aardig wat doen. (wat zeur je nou rogier, tuurlijk ga je mee) Maar ik denk het wel. ("Ha ha, ik overtuig mezelf" - Bert Visscher)

  • 16 Juni 2006 - 12:38

    Cris:

    He Sloof, ik vond het gezellig. Jij ook?
    X Cris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 35772

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: