Feessie!!!! - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Feessie!!!! - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Feessie!!!!

Door: Sloof!!

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2006 | Zimbabwe, Harare

Dag lieve mensen!!

Hoe ist met u allen? Met mij gata het goed, erg druk alleen.... We repeteren nu in de Engelenbak, vanavond eerste try-out.
Als jullie zin hebben naar de voorstelling te komen, kijk op www.denieuwamsterdam.nl, voorstelling MOED.

Maaarrrr, aangezien ik 27 mei 21 ben geworden, én jullie ga verlaten volgend jaar om de welbekende reden, wil ik graag een feestje, gezellig samenzijn in een kroeg in Zwolle organiseren. Ik dacht aan dodnerdagavond 15 juni.
Opties voor een kroeg?
vinden mensen het leuk?
Of sta ik straks in mijn eentje te hossen?

Kus soof

  • 01 Juni 2006 - 11:55

    Da Bus:

    Tuurlijk niet Soof. Er zijn altijd eenzame mensen zonder leven die met je meehossen en (vooral) zuipen.

  • 02 Juni 2006 - 07:25

    Jurriaan:

    Maar Sloof,
    Natuurlijk willen wij met jou zuipen.
    Mijn suggesties voor een kroeg zijn vrij cliche, maar ik blijf toch voor de Tagerijn of het beugeltje gaan.

  • 06 Juni 2006 - 12:16

    Rogier:

    Voor deze gelegenheid lijkt het beugeltje mij een betere optie, zegt mijn gevoel.
    Verder is donderdag de 15e een mooie dag lijkt me! Die avond zijn ook beide multi's. Om 19:30 die van Boris, en om 21:00 die van Perta. Daarna zetten we koers naar het beugeltje?

  • 07 Juni 2006 - 13:11

    Marieke:

    Ik ga ook naar de voorstellingen van Perta en Biros dus hos daarna overal mee naartoe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Harare

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 35832

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: