Feessie!!!! - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Feessie!!!! - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Feessie!!!!

Door: Sloof!!

01 Juni 2006 | Zimbabwe, Harare

Dag lieve mensen!!

Hoe ist met u allen? Met mij gata het goed, erg druk alleen.... We repeteren nu in de Engelenbak, vanavond eerste try-out.
Als jullie zin hebben naar de voorstelling te komen, kijk op www.denieuwamsterdam.nl, voorstelling MOED.

Maaarrrr, aangezien ik 27 mei 21 ben geworden, én jullie ga verlaten volgend jaar om de welbekende reden, wil ik graag een feestje, gezellig samenzijn in een kroeg in Zwolle organiseren. Ik dacht aan dodnerdagavond 15 juni.
Opties voor een kroeg?
vinden mensen het leuk?
Of sta ik straks in mijn eentje te hossen?

Kus soof

• 01 Juni 2006 - 11:55

Da Bus:

Tuurlijk niet Soof. Er zijn altijd eenzame mensen zonder leven die met je meehossen en (vooral) zuipen.

• 02 Juni 2006 - 07:25

Jurriaan:

Maar Sloof,
    Natuurlijk willen wij met jou zuipen.
    Mijn suggesties voor een kroeg zijn vrij cliche, maar ik blijf toch voor de Tagerijn of het beugeltje gaan.

• 06 Juni 2006 - 12:16

Rogier:

Voor deze gelegenheid lijkt het beugeltje mij een betere optie, zegt mijn gevoel.
    Verder is donderdag de 15e een mooie dag lijkt me! Die avond zijn ook beide multi's. Om 19:30 die van Boris, en om 21:00 die van Perta. Daarna zetten we koers naar het beugeltje?

• 07 Juni 2006 - 13:11

Marieke:

Ik ga ook naar de voorstellingen van Perta en Biros dus hos daarna overal mee naartoe.