de baas is even weg - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu de baas is even weg - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

de baas is even weg

Door: de thuisblijvers

Blijf op de hoogte en volg

29 Maart 2006 | Nederland, Maastricht

Dag goede lui..

Hoe gaat het met jullie allen? Toch raar om elkaar niet te zien zo tussendoor (neen, ik ben niet sentimenteel..) Ik ben al een echte computermiep geworden en dat al in 2 dagen tijd. Ik zit veel (lees: heel veel) achter de computer en bellen is mijn grootste hobby, naar vreemde enge mensen om dingen te regelen, telefoon ophangen en weer bellen omdat ik nog iets vergeten was..(heel genant)
Faxen kan ik nu ook.

Wel, ik hoop jullie snel weer te zien! Veel plezier met alle (niet)stageactiviteiten!!

kus Marlies

  • 29 Maart 2006 - 10:24

    Marlies:

    p.s op het bericht.. Ik typ al zo snel dat ik 2 keer op bericht plaatsen heb geduwd bandaar 2 keer het bericht.. Juist, boeiende info he?!

  • 29 Maart 2006 - 13:21

    Ligia:

    Wat leuk al die super herkenbare stage acties. Ik ben ook alleen maar aan het bellen en mailen geweest, en inderdaad hoor. Vergeet gewoon hoe laat een voorstelling begint enzo. Maarja vanavind ga ik kijken naar een marrocaans toneelgroepje om te kijken of ze voor ons open podium geschikt zijn...leuk, leuk, leuk. hey maar ik spreek je x li. Heej en de niet- stage activiteiten zijn best relax

  • 29 Maart 2006 - 13:21

    Ligia:

    Wat leuk al die super herkenbare stage acties. Ik ben ook alleen maar aan het bellen en mailen geweest, en inderdaad hoor. Vergeet gewoon hoe laat een voorstelling begint enzo. Maarja vanavind ga ik kijken naar een marrocaans toneelgroepje om te kijken of ze voor ons open podium geschikt zijn...leuk, leuk, leuk. hey maar ik spreek je x li. Heej en de niet- stage activiteiten zijn best relax

  • 29 Maart 2006 - 13:22

    Ligia:

    Sorry het was niet de bedoelling het berichtje 2 maal te plaatsen, maarja het ging me te langzaam.en again totaal nutteloze infromatie.

  • 29 Maart 2006 - 21:12

    Anouk:

    Marlies, zet 'm op daar in het verre zuiden!
    Zie je morgenavond:)

  • 30 Maart 2006 - 09:56

    Marlies:

    nouk, ik ben jaloers op je.. dat begrijp je, met die mannen in pak..

    tot vanaaf..

    kus

  • 01 April 2006 - 13:52

    Jard:

    weet je wie deze week mee met oostpool ging? timothy, die werkt ook waar jij stage loopt. nou, dat wilde ik even zeggen...
    veel plezier daar nog!!! kus

  • 03 April 2006 - 11:33

    Anouk:

    Variatie op de baas is even weg...de baas is ziek!
    Maar wel braaf aan het werk natuurlijk :P

    X

  • 03 April 2006 - 14:04

    Marlies:

    eeej Jard.. Tja, ardig figuur, die Timothy.. Wat is de wereld toch klein..
    (wijze uitspraak)

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 36649

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: