Rogier naar Gnaffel? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Rogier naar Gnaffel? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Rogier naar Gnaffel?

Door: De Stageloze

29 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Hai allemaal...
Na een goed gesprek met Lex heb ik via Ingrid Docter een gesprek geregeld met theatergroep Gnaffel...
Ik ga er nu heen voor een 1e gesprek!!!
To be continued...

• 29 Maart 2006 - 13:18

Ligia:

Zet em op Rogier! Let us know the outcome! x

• 29 Maart 2006 - 15:15

Rogier:

Jippie! Na een gek gesprek met een nog gekkere vrouw bij Gnaffel is het voor 80% zeker dat ik bij Gnaffel stage kan lopen. Ik moet morgen nog even bellen voor een bevestigende JA en dan kan ik dinsdag aan de slag als regie-assistent en daarna als eductaie ontwikkelaar! Jippie!

• 29 Maart 2006 - 21:09

Anouk:

Rogier! Superbe! Nu alleen dat briefje met haar telefoonnummer nog terugvinden;)

• 30 Maart 2006 - 09:52

Marlies:

Hoera hoera hoera! Tof man! Gekke mensen zijn over het algemeen heel gezellig dus dat moet goedkomen bij Gnaffel!
    na die stage wil je niks anders meer dan met een pop op je schouders door de wereld lopen..
    kus

• 30 Maart 2006 - 09:56

Loes:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Rogier ook aan de stage!

Nou dat gaat vast helemaal goedkomen! Toch geen studievertraging!

Succes!

• 02 April 2006 - 10:49

Rogier:

Owh ja, Loes, wil je Umoja van Blof nog hebben? Moeten we maar even afspreken op een terugkom dag of als je in Zwolle bent! Groeten!

• 03 April 2006 - 11:29

Anouk:

Succes vandaag honniepon;) Laat je even weten hoe het ging?

X

• 03 April 2006 - 12:25

Ligia:

Heej rogiertje,
    leuk voor je dat je nu een stage hebt, zet em op!