De Balans - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu De Balans - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

De Balans

Door: Rogier

Blijf op de hoogte en volg

22 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Zo, het wordt weer eens tijd voor een nieuw onderwerp. Nu ik de educatie maak en dagen achter de computer zit, kom ik steeds vaker op de site, die een beetje leven nodig heeft, naar mijn mening. (Ingewikkelde zin, grammaticaal gezien dan...)

De meesten van ons zijn al over de helft van hun stage (ik wel in ieder geval), en ik vroeg me af wat de balans tot nu toe is. Wie heeft het erg naar zijn zin en voor wie mag het nu eindelijk wel eens afgelopen zijn. Zeg maar de grote JA's en de grote NEE's.

(Oh, flashback Berlijn... Door iedereen verder zelf in te vullen...)

Voor mij is het een aardig grote JA!

  • 23 Mei 2006 - 07:50

    Jurriaan:

    Aardig grote Ja hier ook.
    Ik vermaak me hier uitstekend en krijg veel positieve reacties op mijn project en mijn docentvaardigheden, dus Klette: dankjewel.
    Wow, zei ik dat?
    Ja, ik lees het nu even terug. Dat zei ik!
    Maar Ja dus

  • 23 Mei 2006 - 11:42

    Da Bus:

    Hier ook een ja. Zeker daar ik bijna klaar ben. nog drie weken en dan is het klaar. De lessen lopen vrij goed en iedereen is tevreden. het lijk erop dat dit een zeer positieve ervaring gaat worden.

  • 23 Mei 2006 - 22:06

    Cristel:

    ...neigt naar een nee;
    ...omdat de mensen daar gewoon niet leuk zijn. Of ligt dat puur aan Amsterdam?
    ...of aan mij?

  • 24 Mei 2006 - 08:06

    Sophie:

    Haha cris, Amsterdam is anders he? Hier bij DNA zijn ze allemaal wel lief, maar Amsterdammers in het algemeen zijn stout! Niemand helpt je zomaar, ze willen er allemaal wat voor terug, behalve de oeroude amsterdammers die zijn zowel lief als hilarisch om hoe ze praten!
    Mijn stage neigt naar een Ja, het is erg druk maar heel erg leerzaam. Ik vecht er wel tegen dat het lastig is een regieassistent te zijn. Je wordt overal ingezet als vliegende kiep en als je eens iets gaat regisseren, kan je niet helemaal doen wat je wilt, want het is eigenlijk de regie van iemand anders.
    Straks komt Pink op bezoek en krijg ik weer een gesprek met Aram en hem, ben benieuwd.... Maar Pink was vorige keer erg lief, heb alleen niet alle opdrachten af die ik van hem kreeg, pis dus een klein beetje in mijn broek....

    Kus soof!!

  • 24 Mei 2006 - 08:55

    Rogier:

    Sterkte als The Pinkie langs komt Soof! En als hij vervelend doet kun je altijd nog schaterlachend je aanname voor de toneelschool laten zien... Dan moet The Pinkie waarschijnlijk een traantje wegPINKen... (Hilarische grap, zo goed die Rogier, even bij komen hoor...)

    Maar goed, bij mij komt Ingrid Docter vrijdag bij een repetitie kijken. Ben benieuwd!

    De balans staat nu dus op een JA.

    4x JA + 1x NEE.

  • 28 Mei 2006 - 08:37

    Anouk:

    Mijn stage is ook een JA!
    Erg afwisselend, veel verantwoordelijkheid.

    Geen complete lessencyclussen maar werken in de vorm van 'workshops' (hehe). Samen met Marieke zien we alle uithoeken van Utrecht (amersfoort) en geven op verschillende locaties workshops op maat.

    Verder meegelopen in een internationaal theaterproject (Een vette JAAAA)

    En er is nog zoveel meer...druk, ik tol van de indrukken, maar wel leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 35833

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: