Mannen 2 - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Mannen 2 - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Mannen 2

Door: Jurriaan

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2006 | Vaticaanstad, Vatican City

Beste Mannen,

Ik zet dit bericht even onder een nieuwe noemer, omdat de oude berichten misschien niet herlezen worden.
Ik vroeg mij af of onze afspraak met Theo nog staat op de 24ste, daar Rogier en ik moeten repeteren van 20.30 tot ?.
Wanneer wij toch willen afspreken wordt dit dus laat, en hangt het van Rogier afwanneer wij elkander kunnen treffen om met onvervalst chauvinisme onze mannelijkheid kunnen bezingen

  • 23 Mei 2006 - 11:43

    Da Bus:

    zo hier ook maar even reageren, wat mij betreft staat de afspraak ook nog steeds, dus geef maar een tijd en ik ben er.

  • 23 Mei 2006 - 11:55

    Rogier:

    Een reactie van mijn kant kan niet achter blijven. Mijn idee was, en is nog steeds, om ná onze Gnaffel repetitie samen te komen in Theo's etablisement. Tot dan heren...

  • 23 Mei 2006 - 13:06

    Jurriaan:

    Lijkt me duidelijk.
    Wij bellen daBus zodra we klaar zijn.

  • 24 Mei 2006 - 08:51

    Rogier:

    Heerlijk, die mannen-duidelijkheid...
    Wordt node gemist hier!

  • 26 Mei 2006 - 08:03

    Roger:

    Nog even een berichtje met de mededeling dat het een zeer goede mannenavond was. Moet zeker vaker gaan plaatsvinden, mannen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vaticaanstad, Vatican City

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 35835

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: