Mannen 2 - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Mannen 2 - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Mannen 2

Door: Jurriaan

23 Mei 2006 | Vaticaanstad, Vatican City

Beste Mannen,

Ik zet dit bericht even onder een nieuwe noemer, omdat de oude berichten misschien niet herlezen worden.
Ik vroeg mij af of onze afspraak met Theo nog staat op de 24ste, daar Rogier en ik moeten repeteren van 20.30 tot ?.
Wanneer wij toch willen afspreken wordt dit dus laat, en hangt het van Rogier afwanneer wij elkander kunnen treffen om met onvervalst chauvinisme onze mannelijkheid kunnen bezingen

• 23 Mei 2006 - 11:43

Da Bus:

zo hier ook maar even reageren, wat mij betreft staat de afspraak ook nog steeds, dus geef maar een tijd en ik ben er.

• 23 Mei 2006 - 11:55

Rogier:

Een reactie van mijn kant kan niet achter blijven. Mijn idee was, en is nog steeds, om ná onze Gnaffel repetitie samen te komen in Theo's etablisement. Tot dan heren...

• 23 Mei 2006 - 13:06

Jurriaan:

Lijkt me duidelijk.
    Wij bellen daBus zodra we klaar zijn.

• 24 Mei 2006 - 08:51

Rogier:

Heerlijk, die mannen-duidelijkheid...
    Wordt node gemist hier!

• 26 Mei 2006 - 08:03

Roger:

Nog even een berichtje met de mededeling dat het een zeer goede mannenavond was. Moet zeker vaker gaan plaatsvinden, mannen.