tosticopy - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu tosticopy - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

tosticopy

Door: Da Bus

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Nieuwe dag, nieuw onderwerp (zoals besloten op de vergadering van 24 mei j.l.)
Wie kan er allemaal gratis printen op zijn stage?
Wie heeft er een tostiapparaat?
Wie heeft er ook genoeg van verhalen over aannemers en hyphoteken?

  • 26 Mei 2006 - 08:06

    Rogier:

    Ja, hoor! Drie keer een dikke JA!

    Ik kan hier helemaal gratis printen, met als gevolg dat er al menig gitaartab uit de printer is gerold.
    Ook kunnen we hier heerlijke tosti's maken, met bijbehorende geur, net als heerlijke geroosterde boterhammen!
    De klachten over aannemers en verkeerd geplaatste baden en kranen komen ook mijn neus uit hier. Enige voordeel is dat degene die het daar telkens over heeft de mooiste vrouw van Theater Gnaffel is! Nu is dat dan weer niet zo heel moeilijk, maar toch! Uitzonderlijk mooi kan ik wel zeggen.

  • 26 Mei 2006 - 10:00

    Grote Nienke:

    Nou, ik mocht mijn cartridge (goed gespeld?) declareren en ik kan dus idd ook mijn eigen dingetjes uitprinten hehe. Geen tosti apparaat maar wel een magnetron..geldt dat ook?

  • 26 Mei 2006 - 11:27

    Ine:

    Ik kan gratis kleurenprinten en kopieren, en ook sealen! Rules...
    Er staan een paar grote kasten op de gang met een schat aan allerlei papier, stickers, mapjes, fotopapier en alle mogelijke kantoorbenodigdheden. Een paradijs voor een student... vooral van een student Docent Drama Zwolle! ;)
    Maar... ik heb geen tosti-apparaat! Wel een magnetron en kasten met koekjes, frisdrank, broodbeleg, cup-a-soup, appels en alles wat ons hongerige maagje begeert! Hmmmm smikkel smikkel wanneer moet ik weer naar stage?!?! He maandag pas... :(

    XXX


  • 26 Mei 2006 - 11:58

    Da Bus:

    Ik sluit me overigens alleen aan bij het eerste en laatste punt, verder heb ik het slecht voor elkaar.

  • 27 Mei 2006 - 14:15

    Marlies:

    Jajaja, gratis printen, faxen, kopieeren, en een senseo!
    Op de derde vraag kan ik geen antwoord geven, sorry bus..
    Oh ja, we hebben ook oploskoffie, water uit een jerrycan en een dixie als w.c


  • 28 Mei 2006 - 08:31

    Anouk:

    Gratis printen én kopieren, sealen behoort ook tot de mogelijkheden!
    Een tostiapparaat heb ik zien staan, maar is volgens mij in jaren niet gebruikt en ikzelf voel me niet geroepen proefkonijntje te spelen...Nee, dan loop ik wel even naar die mega-kantine voor een broodje gezond;)

    Er mist alleen één ding: de verhalen over aannemers, hypotheken! Had ik me nog wel zo op verheugd...

  • 29 Mei 2006 - 09:31

    Rogier:

    Fijn, zo'n gratis printer, maar dan moet tie het wel doen!
    Grrr...

  • 29 Mei 2006 - 11:33

    Cris:

    Printen check.
    Tostiapparaat dubbelcheck.
    (meest geweldige tostieapparaat ooit, waarin je je boterham met kaas en verse tomaat zo in kan schuiven zonder te pletten)
    Aannemers en hypotheken kennen ze hier in Amsterdam niet. iedereen huurt namelijk een flatje.

  • 29 Mei 2006 - 11:33

    Cris:

    Printen check.
    Tostiapparaat dubbelcheck.
    (meest geweldige tostieapparaat ooit, waarin je je boterham met kaas en verse tomaat zo in kan schuiven zonder te pletten)
    Aannemers en hypotheken kennen ze hier in Amsterdam niet. iedereen huurt namelijk een flatje.

  • 29 Mei 2006 - 11:34

    Cris:

    (Anders komt mijn stukje even twee keer in beeld)

  • 30 Mei 2006 - 07:28

    Jurriaan:

    Gratis printen, sealen, inbinden check.
    Geen tosti apparaat,
    geen verhalen over aannemers, wel een mini wc. (we zitten in een oud basisschoolgebouw).

  • 30 Mei 2006 - 08:19

    Rogier:

    Wij bij Gnaffel zitten al een tijdje bijna zonder WC-papier... Iedereen weigert te kopen (als geintje). Nu is het de sport om zo min mogelijk WC-papier te gebruiken...
    Wie het laatste vel heeft is af, en dan...

  • 30 Mei 2006 - 09:36

    Jurriaan:

    En nu maar hopen dat dat laatste velletje niet bereikt wordt bij een heel erg nare aanval van diaree

  • 31 Mei 2006 - 16:14

    Marlies:

    waar jij over mee kan praten, niet? sorry... :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 35827

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: