Promotie?? - Reisverslag uit Ankara, Turkije van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Promotie?? - Reisverslag uit Ankara, Turkije van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Promotie??

Door: Cristel

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2006 | Turkije, Ankara

Hoi allemaal,

Ik heb een dilemma. Na drie maanden zwoegen met internationale pubers is mij nu officieel aangeboden regieassistentie te gaan lopen bij het professionele gedeelte van Rast, volgend jaar. Wat oh wat moet ik doen? Ga ik nog een keer me te pleuris zoeken met als gevolg misschien op een kutplek te komen of juist op een hele goede leuk plek? Of ga ik dit in de schoot geworpen voorstel aannemen en regieassistentie doen op hoger niveau met als nadeel dezelfde lange reistijd...? Ik merk dat ik erg lang moet wennen op een nieuwe plek en hier nu net begin te wennen.. ik twijfellll dus help mij!

x Cris

  • 09 Juni 2006 - 12:12

    Cris Nog Een Keer:

    Of ga ik twee stages lopen?
    Hmmm

  • 09 Juni 2006 - 16:36

    Soof!!:

    He Cris,

    Inderdaad een DILEMMA!! Als je zelf al aangeeft dat je lang moet wennen op een neiuwe plek, is het wel een goede optie. Wel raad ik je aan goede afspraken te maken in hoeverre jij mee mag denken en beslissen in het creatieve proces.
    Ik heb zelf net een regieassistentie achter de rug en dit was erg leerzaam, maar dat was omdat ik veel van de werkwijze van de regisseur heb geleerd. De regisseur moet je dus wel aanspreken, want verder op creatief gebied had ik weinig inspraak. Dus... dat is wel iets wat je moet overwegen en af moet spreken, want regieassistentie is leerzaam, maar ook zwaar en veeel geregel en getrek aan je van alle kanten.
    Twee stages zou ook een goede optie zijn. Dan kun je eerst de assistentie doen en daarna een eigen regie om toe te passen wat jij wel en niet ok vond aan de regisseur die jij hebt geassisteerd!

    Kus soof

  • 09 Juni 2006 - 19:29

    Ine:

    Ik zou kijken naar vergelijkingsmateriaal, misschien eens langs gaan bij een andere derdejaars op z'n stage die je ook leuk lijkt. Als je meerdere dingen hebt gezien zou ik gewoon afgaan op m'n gevoel. Wil je daar nog een periode doorbrengen, zie je dat zitten?
    En trouwens, je mag toch geen twee regiestages lopen, dan moet je toch educatie of iets anders...???

    Ien

    Succes...!!!!!!!!!!!!

  • 11 Juni 2006 - 00:31

    Da Bus En The Splinter:

    cobus zegt dat je geen twee keer bij dezelfde instelling stage mag lopen.
    En ik moet zeggen dat ik het een moeilijk dillema vind. Als het mag van school is het denk ik wel goed, als je daar tenminste kan leren wat je nog wilt leren.
    verder kan ik jullie vertellen dat mijn voorstelling het jongerenprogramma van het amateurtheaterfestival heeft gewonnen. met als detail dat er maar 1 andere voorstelling meedeed...

    succes cris

    kus

  • 11 Juni 2006 - 08:59

    Marloes:

    Je mag wel 2 keer bij dezelfde instelling als je aan kan geven dat je nu andere en nieuwe dingen gaat leren, je moet je ontwikkelen....
    Reistijden zijn wel vermoeiend......Ga gewoon een solliciteren op andere stages, dan merk je vanzelf wel wat je leuker vindt.

    liefs marloes

  • 14 Juni 2006 - 09:08

    Rogier:

    Vergelijkbare situatie als met mijn BRS. Het eerste stuk wat ik las was 'Bang Voor Klappen'. Ik dacht dat kan ik niet maken, één stuk lezen en meteen kiezen. Dus ik ging verder zoeken en lezen, maar vond niets wat voor mij voldeed aan 'Bang Voor Klappen'. Uiteindelijk is dat het dus geworden.
    Moraal van dit verhaal: Zoek eerst verder en probeer iets te vinden dat dit overtreft. Is dat er niet dan, DOEN!

    (Nu ben ik sowieso iemand die in de schootgeworpen dingen lijkt aan te trekken... (Zie BRS, Gnaffel, enz...))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 35836

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: