Zoeken!!! en vraag!!! - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van waarslaapjij - WaarBenJij.nu Zoeken!!! en vraag!!! - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van waarslaapjij - WaarBenJij.nu

Zoeken!!! en vraag!!!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2006 | Myanmar, Naypyidaw

Hoi allemaaaaaaaaal
nou mijn stage zit erop....!! het was echt superleuk!ik was bijna in het zwarte gat gevallen, maar kon net op tijd een stap naar achter zetten :), maar....tja volgend jaar weer een stage...daar heb ik een vraag over aan jullie: wie weet er een plek waar je de kans hebt om zelf een voorstelling te maken? Bijvooreeld filosoferend over de tand des tijds, de tvgeneratie, ik wil ze wakker schudden met maatschappelijk verantwoorde, compleet geweldige, gekke, idealistische, surrealistische voorstellingen! Het zij een project, het zij een lab, het zij een regietje, het zij een productiehuis, iemand ideeën/opties? Het maken heeft mij gegrepen, vanuit niets iets maken...snik. het is toch fantastisch! Dus voor suggesties sta ik completely open..of voor groepen/plekke waarvan je denkt heeeeeejj dat past wel bij Simone, ik heb namelijk even een grote blanco! kus!!

  • 12 Juni 2006 - 08:03

    Kelly:

    nou mensen ik dacht laat ik eens orgineel zijn en wat planten op onze site waar ik geloof ik in het totaal twee berichten heb achtergelaten.
    Gelukkig is er niet veel veranderen en lopen jullie dus niets mis. Ik kwijn nog steeds weg in lichtenvoorde en vermaak me op mijn stage. Helaas ben ik nog lang niet klaar met mijn stage. Hoor Tot 5 juli ben ik hier druk in de weer. Kelly heeft wel de liefde hervonden in lichtenvoorde maar zoals jullie allemaal weten is het vinden van de liefde nooit mijn probleem geweest maar het behouden en het uitzoeken van de mensen zonder gedragsprobleem hahaha.
    Nou voorlopig even genoeg ik zie jullie wanneer ik jullie zie
    kus

  • 16 Juni 2006 - 08:35

    Rogier:

    Heel origineel, Kelly. Een nieuw bericht als reactie op Simone plaatsen... Ach... Het blijft lastig he, al dat Nederlands op die site...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Naypyidaw

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 December 2006

niertransplantatie

11 December 2006

Cursus Vlaams

14 Juni 2006

Vierdejaars productie

13 Juni 2006

Feessie!!

13 Juni 2006

Niet de eerste, wel de eerste keer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 35837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: